Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten (binnen NL)?
Voor verzending binnen Nederland bedragen de verzendkosten standaard € 4,95 per bestelling. 


Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland?

Voor België en Duitsland is dit standaard € 7,95.
Voor alle overige landen wordt dit per bestelling bekeken en achteraf op de factuur berekend.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling naar u verzonden.

Wanneer kan ik betalen/krijg ik mijn factuur?

U ontvangt van ons, binnen enkele minuten nadat u besteld hebt, op het door u opgegeven e-mailadres een automatisch gegenereerd bericht ter bevestiging dat uw bestelling goed is doorgekomen.
Daarna ontvangt u (gewoonlijk dezelfde dag, maar uiterlijk binnen 3 dagen) van ons een persoonlijke bevestigingsmail met in de bijlage uw factuur. Nadat deze voldaan is, wordt uw bestelling verzonden.

Ik heb besteld, maar krijg geen bevestigingsmail of mail met factuur, hoe kan dat?
Misschien is de bevestigingsmail in uw spam terecht gekomen.
Of u heeft een typefout gemaakt in uw mailadres.
Normaal gesproken ontvangt u ALTIJD een bevestigingsmail van ons. Heeft u niets ontvangen, neem dan a.u.b. contact met ons op (verkoop@goedeboeken.nl  of  0184-769003).


Waar kan ik jullie bankrekeningnummer vinden?   

Dit staat op de factuur, die u als bijlage in de bevestigingsmail ontvangt (zie vraag hierboven).

Kan ik online met Ideal of een algemene boekenbon betalen?
Het is (nog) niet mogelijk om uw bestelling via Ideal af te ronden.
Heeft u een algemene boekenbon en wilt u hiermee uw bestelling (gedeeltelijk) betalen, dan kunt u hiervoor een e-mail sturen (verkoop@goedeboeken.nl).


Krijg ik een verzendbevestiging?
Uw bestelling wordt binnen 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling naar u verzonden. Wij sturen niet standaard een verzendbevestiging. 

Momenteel verzenden wij via DHLparcel. U krijgt van hen de track & trace gegevens van uw (brievenbus)pakket, zodat u uw zending kunt volgen.

Op zaterdag en zondag wordt geen post verzonden.

Hoe kan ik een ander afleveradres of afhaalpunt opgeven?
U kunt dit bij de laatste stap van de bestelprocedure, in het vak ‘opmerkingen’ aangeven.


Wij verzenden niet in opdracht van handelaren of wederverkopers naar hun klanten of afwijkende adressen. Dergelijke bestellingen/opdrachten worden direct geannuleerd.

Waarom kan ik het aantal exemplaren van een tweedehandsboek niet verhogen in het winkelwagentje?
Dit is niet bij alle tweedehandsboeken mogelijk. Dit kan alleen, als wij hier meerdere exemplaren van op voorraad hebben.